Procedura reklamacyjna
Reklamacje
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia zamówionych rzeczy bez wad.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna rzeczy zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia objęcia przez Kupującego towaru w posiadanie.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, bądź ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny bądź odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie wadę usunie lub wymieni towar na wolny od wad bądź zgodny z umową, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Zasada powyższa nie ma zastosowania jeżeli rzecz była już wymieniana lub naprawiana przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niezgodności, na jakie naraziłby Konsumenta inny sposób zadośćuczynienia. W przypadku, gdy reklamowanego towaru nie będzie można naprawić bądź wymienić na nowy, Sprzedawca zwróci Konsumentowi cenę uiszczoną za towar (wraz z poniesionymi przez Konsumenta kosztem dostawy) na rachunek bankowy, z którego otrzymał wpłatę lub wskazany przez Konsumenta w formularzu reklamacyjnym. Przy uwzględnieniu reklamacji Konsument powinien podpisać fakturę korektę.
- Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych Kupującego.
- Reklamacje należy kierować na adres mailowy: ew@bredent.pl lub na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy w powyższym terminie oznaczać będzie akceptację reklamacji.